Prečo marketéri v praxi zlyhávajú
Začiatok (dátum, čas):
- 29. 4. 2025, 8:30
Koniec (dátum, čas):
- 29. 4. 2025, 9:50
Miesto:
- T10P115
Usporiadateľ:
- Katedra ekonomiky a manažmentu podniku
Rokovací jazyk:
- slovenský
Cieľová skupina:
- Študenti
Kontaktná osoba:
- Janka Táborecká - Katedra ekonomiky a manažmentu podniku - 048/446 2732
Hosť: Ing. Katarína Ďurčová, AXIM
Obsah:
- Skutočný príbeh absolventky EF UMB
- Skúsenosti s marketérmi, agentúrami, prácou vo firme, spoluprácou s klientami a angažovaním absolventov
- Príklady skutočných príbehov kde zakladateľov brzdí na ceste za úspechom vlastná odvaha
- Čo je v dnešnom svete kľúčové - spolupráce, prepojenia, networking, vzťahy, neustály rozvoj a rast osobnosti, sledovanie trendov, atď.