Publikácie | ![]() |
![]() |
Vaňová A., Vitálišová K., Borseková K. 2017. Prípadové štúdie z marketingu územia, z verejného a neziskového marketingu. Banská Bystrica : Belianum. Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Ekonomická fakulta, 2017. 100 s. ISBN 978-80-557-1297-0. Obsah |
![]() |
Vaňová A., Vitálišová K., Borseková K. 2017. Place Marketing, Public and Nonprofit Marketing Case Studies. Banská Bystrica : Belianum. Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Ekonomická fakulta, 2017. 100 s. ISBN 978-80-557-1313-7. Obsah |
![]() |
Vaňová, A. Vitálišová, K. Borseková K. 2017. Marketing územia. Banská Bystrica : Belianum. Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Ekonomická fakulta, 2017. 98 s. ISBN 978-80-557-1296-3. Obsah |
![]() |
Vaňová, A., Vitálišová K., Borseková, K. 2017. Place Marketing. Banská Bystrica : Belianum. Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Ekonomická fakulta, 2017. 96 s. ISBN 978-80-557-1312-0. Obsah |
![]() |
ANNA VAŇOVÁ A KOLEKTÍV. 2016. Kreatívne odvetvia ako zdroj nehmotných aktív v kontexte inteligentného rozvoja a inovácií. Banská Bystrica : Belianum. Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Ekonomická fakulta, 2016. 148 s. ISBN 978-80-557-1173-7. Obsah |
Za obsah zodpovedá: Borseková Kamila | Aktualizoval: Borseková Kamila