Úvod > Fakulta >

Riadenie vzťahov so zákazníkmi v spoločnosti Martinus

Beseda s Ing. Evou Kianičkovou, absolventkou EF UMB, vedúcou oddelenia Zákazníckeho Servisu v najväčšom slovenskom internetovom kníhkupectve Martinus sa uskutoční v pondelok 26. 02. 2018 o 10:40 v posluchárni T10P219.
 
Dátum: 26. 2. 2018
Čas začiatku: 10:40
Čas ukončenia: 12:00
Usporiadateľ: Ekonomická fakulta
Miesto: Ekonomická fakulta UMB - poslucháreň P219 - hlavná budova
Odborný gestor: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
Hlavný cieľ: To present customer relationships management of bookshop Martinus.
Kategória: Prednášky
Rokovací jazyk: slovenský
Tematické okruhy:Marketing, CRM, online obchod, zákaznícky servis
 
Kontaktná osoba
Meno: Zdenka Musová
Titul: doc., Ing., PhD.
Organizácia: Ekonomická fakulta UMB - KEMP
E-mail:
zdenka.musova
Telefón: 048/446 2724
>> Späť na zoznam všetkých akcií

Za obsah zodpovedá: Prodekan pre rozvoj | Aktualizoval: