Úvod > Fakulta >

Marketingová konferencia FRESH

Dátum: 29. 11. 2012
Čas začiatku: 08:00
Čas ukončenia: 17:00
Usporiadateľ: Ekonomická fakulta
Miesto: EF UMB Banská Bystrica
Odborný gestor: AIESEC Banská Bystrica
Hlavný cieľ: Cieľom konferencie je neformálny a inovatívnym spôsobom študentom 1. - 5. ročníka UMB priblížiť marketing v praxi.Na akých princípoch funguje marketing 21. storočia? Ako sa presadiť v tejto oblasti? Ako byť úspešným a kreatívnym medzi konkurenciou? Tieto a mnohé ďalšie otázky budú zodpovedané odborníkmi z praxe.






Kategória: Konferencia domáca (v SR)
Rokovací jazyk: slovenský
Zhodnotenie:
Tematické okruhy:Obsahom podujatia budú tvoriť 3 hlavné časti: -inšpiratívne PRÍBEHY -praktické WORKSHOPY -prípadová štúdia Praktické workshopy budú rozdelené do 3 hlavných tém: -marketing a komunikácia -online marketing -marketing v cestovnom ruchu Workshopy budú robené interaktívnou a zážitkovou formou aby sme podporili tvorivú stránku a študenti si mohli odniesť čo najviac zaujímavých a praktických rád, prípadne si overili svoju kreativitu a doposiaľ získané vedomosti.
Ďalšie informáciePrihlásiť sa je potrebné do 23.11.2012 na registračnom linku, ktorý je uvedený. Poplatok je 5 EUR,čo zahŕňa obed, občerstvenie počas celého dňa, uvítací balíček.
Web: http://docs.google.com/spreadsheet/viewform?fromEmail=true&formkey=dEs4Y3BGWDV3OTJXQXpFNXVDcDVVLXc6MQ
 
Kontaktná osoba
Meno: Zuzana  Hrešková
Titul: Bc.
Organizácia: AIESEC Slovakia
E-mail: zuzana.hreskova@gmail.com
Telefón:
 
Zoznam priložených súborov

Marketingova konferencia FRESH - EF UMB.pdf (14. 11. 2012 8:53:56)

>> Späť na zoznam všetkých akcií

Za obsah zodpovedá: Prodekan pre rozvoj | Aktualizoval: