Úvod > Fakulta >

Procter&Gamble: Hair Care Case Study

During this event, you will be exposed to exciting current business environment and due to very limited number of students, you will have unique chance to talk to TOP management of Procter&Gamble and find out about future carreer opportunities that P&G provides.
 
Dátum: 22. 11. 2012
Čas začiatku: 09:00
Čas ukončenia: 15:00
Usporiadateľ: Ekonomická fakulta
Miesto: Poslucháreň P3, nová budova EF UMB
Odborný gestor: Spoločnosť Procter and Gamble
Hlavný cieľ: Learn and understand which decisions need to be done when launching new products/brands, targeting category leadership.

Kategória: Súťaže
Rokovací jazyk: slovenský
anglický
Zhodnotenie:
Tematické okruhy:Key tasks/decision areas: 1. Brand combination (incl. new launches) 2. Pricing combination 3. Marketing mix support 4. In-store visibility
Ďalšie informácieZáujemcovia (študenti) sa prihlásia mailom na adrese: monika.tomasikova@umb.sk do 21. novembra 2012.
 
Kontaktná osoba
Meno: Hussam  Musa
Titul: doc. Ing., PhD.
Organizácia: EF UMB
E-mail:
hussam.musa
Telefón:
 
Zoznam priložených súborov

1-pager_hair care case study.docx (15. 11. 2012 16:26:50)
Study_A4_2.pdf (15. 11. 2012 16:26:46)

>> Späť na zoznam všetkých akcií

Za obsah zodpovedá: Prodekan pre rozvoj | Aktualizoval: Tokarska Gabriela