Manažérstvo sťažností v organizáciách služieb
Informácie o projekte
Číslo projektu: | 3/5107/07 |
---|---|
Grantová schéma: | KEGA |
Typ projektu: | Domáci výskumný |
Doba riešenia projektu: | 1. Január 2007 - 31. December 2009 |
Vedúci projektu: | |
Spoluriešitelia z UMB: | Hudecova Eva, doc. JUDr. Ing., CSc. |
Zahraničný projekt: | nie |
Vybavovanie sťažností sa pokladá za dôležité pre dlhodobé vzťahy so zákazníkmi. Cieľom projektu bolo analyzovať súčasný stav riadenia sťažností v organizáciách služieb na Slovensku a spracovať publikáciu "Manažérstvo sťažností", ktorá sa bude používať na Ekonomickej fakulte UMB ako učebný text a súčasne bude metodickou pomôckou pre manažérov v organizáciách poskytujúcich služby.